3 egyszerű módszer arra, hogyan építsd kiépítsd ki a klientúrád
Online eszközök igénybevétele
Hát a piacra betűrni nem egyszerű, de a mai online világban rengeteg plusz lehetőségünk van arra, hogy kiépítsük klientúránkat
1. legyen célpiacod
Ne mindenkit akarj masszírozni első körben. Specializálódni kell, és így is kell reklámozni magad. Lehet ez kismamákra, vagy babákra, vagy irodai dolgozókra, vagy valamilyen hátprobléma megoldására, vagy diákokra. A lényeg, hogy találd meg a te réspiacod. Persze ne legyen túl szűk és túl nagy se. Ülj le egy papírral a kezedben, és írd le hogy képzeletben milyen ember megy be az ajtódon, hogy masszírozd meg. Ha ez megvan akkor pedig ezek alapján írd le a célpiacod
2. hoz létre saját honlapot
Ezt már alapból a célpiacodra létrehozva kell létrehozni. Ezen a honlapon legyenek fent valóban hasznos tartalmak amik az ő problémáját segít megoldani. Például ha diákok, akkor hogyan tudnak a masszázs hatására jobban koncentrálni, hogyan csökkenthető a stressz. Írj le minden hasznos tudást, ha a témára keresnek legyél Te is a releváns találatok között.
3. csak rajtad múlik
Az online marketing általi vevőszerzés nem lesz rövid távú. Viszont nagyon megtérül. Ne feled, a Te vállalkozásod, a sikeres is csak rajtad múlik.